مصاحبه آرشیو خبر ها
بررسی احتمال حضور همزمان پوگبا و نیمار در یووه

بررسی احتمال حضور همزمان پوگبا و نیمار در یووه

 

اگر شرایط برای جذب همزمان دو ستاره فرانسوی و برزیلی یونایتد و پاریسی‌ها در تورین فراهم شود، موضع و رفتار باشگاه یوونتوس در قبال انتقال آنها چگونه خواهد بود؟

 

ماسیمو پاوان خبرنگار ارشد Tutto Juve و یكی از فعالان رسانه‌ای متمایل به یوونتوس در ارتباط مستقیم روزانه‌اش با ایستگاه رادیویی Radio BiancoNera آخرین گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها از باشگاه در خصوص نقل و انتقالات تابستانی را ارائه كرد.

 

 

همچنان تصمیمی برای ادامه همكاری با هیگواین از سوی باشگاه اتخاذ نشده است. از سوی دیگر یوونتوس نیز روی جذب فدریكو كیه‌زا حساب ویژه‌ای باز كرده است. این دو موضوع در كنار معادله سه مجهولی «رفتن یا ماندن ال‌پیپیتا» ، «جذب نیمار یا ایكاردی» ، «ادامه حضور دیبالا در یووه یا قطع همكاری با او» هر پاسخی به همراه داشته باشد اما جدایی ماریو مانژوكیچ و مویس كین از جمع یوونتوس محتمل شده است.
عمده نگرانی باشگاه، نبودن تضمین برای اتخاذ شیوه انتقال برخی از چهره‌ها به تورین است؛ آنهم در حالیكه تكلیف بازیكنان فعلی مشخص نشده است. به عنوان مثال نمی‌توان به خروج دیبالا از یووه رضایت داد و به جای پیشنهاد رسمی از سوی دورتمند یا بایرن به مدعیات رسانه‌ها در مورد علاقه‌مندی‌شان به مانژوكیچ دل بست. نمی‌توان همزمان هم به ایكاردی برای آمدن به یووه قول مساعد داد و هم در صورت درخشش هیگواین در مورد او تغییر نظر داد، نمی‌توان با قطعیت از انتقال كین سخن به میان آورد اما با چشمان بسته دل به عملیات غیر ممكن آوردن نیمار به یووه بست.
ماجرای یووه و پوگبا نیز در روزهای اخیر مسكوت مانده اما احساس می‌كنم بعید نباشد اگر بگویم در زیر سایه همین سكوت، ‌ مذاكرات و تلاش‌ها هرچند با امیدی كمرنگ‌تر همچنان ادامه دارد. نباید فراموش كرد كه در صورت میل باشگاه به استفاده از دیبالا به عنوان بخشی از هزینه‌های انتقال پوگبا به یووه، چاره‌ای جز پاسخ قطعی منچستر یونایتد، و در صورت منفی بودن، اقدام برای جذب نیمار و مذاكره با پی‌اس‌جی نخواهد بود. در عین حال این را نیز نباید از یاد برد كه در صورت فراهم بودن شرایط برای انتقال هر دوی این بازیكنان؛ توانمندی مالی و انتخاب نهایی یووه تنها پاول پوگبا خواهد بود و نیمار به صورت اتوماتیك حذف می‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: